Nog een weekje! - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van Elsbeth Folbert - WaarBenJij.nu Nog een weekje! - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van Elsbeth Folbert - WaarBenJij.nu

Nog een weekje!

Door: Elsbeth

Blijf op de hoogte en volg Elsbeth

11 Februari 2014 | Nederland, Vriezenveen

Het is bijna zover, over een week hoop ik samen met Karin Giethoorn op het vliegtuig te stappen naar Malawi! De meeste voorbereidingen zijn gedaan.
We vertrekken 19 februari om 16.40 vanaf Schiphol en hopen 20 februari om 12.20 aan te komen in Lilongwe. In Lilongwe overnachten we eerst een nachtje in hotel the Korea Garden. De volgende dag rest ons nog een reis van ongeveer 400 km richting Rumphi, die we met het openbaar vervoer zullen afleggen.

In Malawi gaan we stage lopen op Matunkha Centre. Matunkha Centre is een organisatie die zich richt op dorpsontwikkeling, onderwijs en gezondheidszorg. Hier hopen we een steentje bij te dragen in de gezondheidszorg.
Wat we precies gaan doen hoop ik in de volgende reisverslagen te beschrijven vanuit het warme Afrika!

Groetjes Elsbeth

  • 11 Februari 2014 - 14:52

    Marleen:

    Lieve Els,

    Dagen aftellen vanaf nu voordat je grote avontuur gaat beginnen.
    Ik hoop dat je een mooie tijd zult hebben daar, zal dit op je site in de gaten houden :)

    Liefs Marleen

  • 11 Februari 2014 - 15:45

    Hanneke:

    Heel veel succes....ik hoop je te blijven volgen..
    Groetjes Hanneke Meijerink

  • 11 Februari 2014 - 15:54

    Henny:

    Lieve Elsbeth
    Bijna is het zover . Hoop dat je een goede tijd daar hebt .
    Geniet van de mooie dingen daar .
    Hoop dat het een leerzame tijd voor je zal zijn
    heel veel liefs


  • 11 Februari 2014 - 17:15

    Margretha:

    Een hele fijne en leerzame tijd toegewenst! Ik ga je zeker volgen :)

  • 11 Februari 2014 - 19:57

    Arie En Anita:

    Lieve Elsbeth,
    Wij zullen niet voor de 19e in VRiezenveen komen. Wij wensen jou veel succes en Gods zegen en bescherming toe. We zullen je zeker volgen.
    Groetjes Arie en Anita en natuurlijk ook van de kids

  • 12 Februari 2014 - 12:05

    Willeke Folbert. :

    Jaja aftellen is begonnen we gaan je zeker missen maar voor jou een hele mooie ervaring tot snel weer

  • 13 Februari 2014 - 00:32

    Dinand, Anita, Jedidja En Matthias:

    Lieve Elsbeth,

    Wat fijn dat we jou op deze manier kunnen volgen, zodat we een beetje kunnen meegenieten van jouw ervaringen in Afrika. Hoewel we er nog nooit geweest zijn lijkt het mij een geweldige ervaring. Zoals ik je al wel eens verteld heb zit mijn vriendin als vpk in Namwera (www.kusamalila.org), maar dat is wel een heel stuk bij jou vandaan zag ik, niet te doen dus om bij haar langs te gaan. Ik hoop dat het een hele leerzame periode voor jullie mag zijn, en dat je mag ervaren dat de Heere Jezus ook daar dicht bij je wil zijn.

    Dat 's Heeren zegen op jou daal
    Zijn gunst uit Sion jou bestraal'
    Hij schiep 't heelal, Zijn naam ter eer
    looft, looft dan aller heren Heer

    Groetjes van Dinand, Anita, Jedidja en Matthias

  • 14 Februari 2014 - 19:34

    Gerrit,Klaske,Anne-Lizze,Robert,Ariska En Jorinde:

    Hoi Elsbeth,Ja je zult de dagen nu wel aftellen,hopenlijk gaat het jou daar goed.Het zal een bijzondere ervaring worden.Wij zullen je ook zeker blijven volgen.

    Gods zegen in alles gewenst!
    Groeten uit de Engelsstraat.

  • 18 Februari 2014 - 18:21

    Geralde:

    Hihi... Dit jaar zijn de rollen omgedraaid en kan ik jullie volgen tijdens de stage in het mooie Malawi! (Stiekem ben ik wel een beetje jaloers hoor ;-)) Veel succes en plezier tijdens de lange reis en natuurlijk jullie tijd daar! Maak er samen een tijd van om nooit te vergeten! Ben benieuwd naar jullie verhalen...

    Groetjes Geralde

  • 20 Februari 2014 - 16:08

    Willeke:

    Ha die Elsbeth hopelijk een goede vlucht gehad slaap lekker de laatste nacht in het hotel ,en morgen op naar jullie grote avontuur ,zet hem op ,groetjes hier uit westerhaar en nog een stukje van Wendy hoi, Elsbeth ik oefen al voor mijn spreekbeurt ik hoop dat het met jou goed gaat en met je vriendinnetje Zet hem op Els!!!!!

  • 21 Februari 2014 - 11:32

    Tante Lijsje:

    Hallo Elsbeth,
    Hele goede tijd gewenst daar in dat (lekkere warme)Malawi.
    Groetjes Oom Henk en Tante Lijsje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elsbeth

Met veel plezier volg ik de opleiding HBO-Verpleegkunde, waarvan ik nu in het 3e jaar zit.

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1203
Totaal aantal bezoekers 14462

Voorgaande reizen:

19 Februari 2014 - 31 Mei 2014

Buitenlandstage Malawi

Landen bezocht: